Subject: FW: Vastus selgitustaotlusele
From: "Piret Leevald - Lastehaigla" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 29 Apr 2025 13:03:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun edastage minu küsimus pr Irina Meldjukile.

Kohaliku omavalitsuse üksuse ametiasutus – Vikipeedia 
<https://et.wikipedia.org/wiki/Kohaliku_omavalitsuse_%C3%BCksuse_ametiasutus>

Nimelt, SA Tallinna Lastehaigla ei ole kohaliku omavalitsuse hallatav 
asutus, vaid iseseisev juriidiline isik – millel on oma juhatus, nõukogu 
jne.

Küsin uuesti: kas karistusregistri päringute korral, ametipositsioonide 
osas, mis Tallinna linna määruse kohaselt ja kooskõlas KVSi mõttega 
tekitavad juriidilise kohustuse (Tallinna linn on seadnud tema asutatud 
sihtasutusele) kontrollida nende isikute osas, kes omavad teatud tegevuste 
ja toimingutega ametiseisundit ja kaasnevat toimingupiirangut– sh arstid, 
näiteks, retseptide väljakirjutamisel, laste ravijärjekorda panekul,  oma 
lapse ravil – teostada karistusregistripäringut IKÜM art 6 lg 1 p c alusel. 
Sarnane olukord näiteks hangete puhul (hankekomisjoni liikmel) – kelleks 
võib olla nii arst kui tugiüksuse töötaja.

Tallinna linna määrus kohustab vähemalt kord aastas asutuse juhti vastavat 
päringut teostama.

Minu soov on teada saada, mis on sellise päringu õiguslikuks aluseks. Meie 
soov on töödelda töötajate andmeid õiguspäraselt – sellest ka minu 
täpsustamise soov.

Ette tänades

Lugupidamisega

 <https://www.lastehaigla.ee/>

Piret Leevald
õigus- ja hankeosakonna juhataja | Õigus- ja hankeosakond
SA Tallinna Lastehaigla

[email-masked]
56624114 | 6977114

Tervise 28, 13419 Tallinn

 <https://www.lastehaigla.ee/> 
<https://www.facebook.com/people/Tallinna-Lastehaigla/100069312157297/> 
<https://www.instagram.com/sa_tallinna_lastehaigla/>

From: [email-masked] [mailto:[email-masked]]
Sent: kolmapäev, 23. aprill 2025 17:17
To: Piret Leevald - Lastehaigla <[email-masked]>
Subject: Vastus selgitustaotlusele

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga. Tundmatu saatja 
korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus selgitustaotlusele

Registreerimise kuupäev: 23.04.2025

Registreerimise number: 2.2-9/25/1033-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust